طب چینی ممکن است PKD راهنما با کراتینین بالا
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب چینی ممکن است PKD راهنما با کراتینین بالا
طب چینی ممکن است کمک به PKD با کراتینین بالا "سلام، دکتر. مادر در قانون من یک بیمار PKD با کراتینین بالا است، من می خواهم بدانم که چرا PKD می توانید بسیاری از نشانه ها را ایجاد و چگونه آن را درمان؟ آیا واقعا چینی دارو می تواند آن را به خوبی برای بیماران مبتلا به PKD درمان؟ "

چرا PKD می توانید بسیاری از علائم شود؟
همه از اطلاعات نشان می دهد که وضعیت فعلی او در حال حاضر شدید بوده است و به نارسایی کلیه پیشرفت کرده است. از آنجا که تنها در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی از عوارض آن رخ خواهد داد به طور عمده با کم خونی، نارسایی قلبی و پتاسیم بالا. کم خونی کلیوی، فشار خون بالا و اختلال الکترولیت، مانند کم کلسیم و فسفر بالا: این شکست منجر شود کلیوی به کوچک از کلیه و عوارض مانند بود. علاوه بر این، کیست به آسیب عملکرد کلیه خود را ادامه خواهد داد.

چگونه برای درمان PKD با بسیاری از علائم؟
ما درمان جامع برای پرونده او استفاده خواهد کرد. در مرحله اول، او نیاز به حفظ یک دولت خوب در رژیم غذایی روزانه، زندگی و همچنین خلق و خوی. در مرحله دوم، استفاده از برخی داروها برای کمک به درمان، این داروها می تواند کنترل او کمک کند و بردن کسانی که علائم. ثالثا، در حالی که پس از حل علائم، او نیاز به تنظیم ایمنی و آسیب دیده را ترمیم سلول های ذاتی کلیه او برای رسیدن به هدف بازگرداندن عملکرد کلیه خود را به تدریج و بالا بردن خروجی ادرار و همچنین ترویج جریان خون در کلیه ها او را. فقط در این راه، بیماری کلیوی او می تواند بازیابی به طور کامل دریافت کنید.

به طور کلی، درمان اصلی طب گیاهی چینی و طب غربی کمک با. با کمک این درمان، عملکرد کلیه تعمیر کردم و بعد از چینی درمان طب گیاهی خاص ما بهبود یافته، به طوری که این بیماری می تواند با تاخیر و بیمار ممکن است به درمان دیالیز اجتناب کنند.

شما می توانید ایمیل به huaxiainstitute@hotmail.com ارسال، و یا اضافه کردن وایبر من / واتساپ +86 18233137077.





:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: